BMW B58 variklis paprastai yra patikimas, šis variklis buvo įtrauktas į Ward’s 10 geriausių variklių pasaulyje 4 kartus: 2016 m. (įdiegtas 340i), 2017 m. (M240i), 2019 m. (X5) ir 2020 m. (M340i), bet yra keletas bendrų problemų, kurias savininkai turėtų žinoti, t. y. alyvos ir aušinimo skysčio nutekėjimas, problemos su VANOS solenoidu, vožtuvo dangtelio tarpine ir alyvos filtro iširimas yra tai, ko galite tikėtis iš šio variklio. Laimei, visas šias problemas gana lengva išspręsti, jei jos pastebimos pakankamai anksti. Tačiau jei jie nebus tikrinami, jie gali sukelti brangų remontą ar net variklio gedimą.
Šiame tinklaraščio įraše aptarsime B58 variklio patikimumą ir 5 įprastas problemas, apie kurias buvo paminėta.
Apie BMW B58 variklį
Palyginti su BMW N55 pirmtaku, B58 pasižymi 20 % padidintu slėgiu, uždaro variklio bloko konstrukcija, padidintu suspaudimo laipsniu iki 11,0:1 ir šiek tiek padidintu darbinio tūrio nuo 2 979 iki 2 998 cc (181,8 iki 182,9). kub.), pridėjus 8 kg svorį.
Turbokompresorius yra dvigubos slinkties konstrukcijos, skirtas efektyvesniam galios tiekimui su mažesniu turbokompresoriaus atsilikimu ir didesne galia nei įprastas vienas turbokompresorius, taip pat svorio ir vietos taupymui. Tarpinis aušintuvas – vanduo-oras dizainas – yra integruotas į įsiurbimo angą, kad sumažintų oro kiekį tarp turbokompresoriaus ir cilindrų.
Kaip ir N55, B58 taip pat turi tiesioginį degalų įpurškimą, kintamą vožtuvų laiką (BMW vadinamu dvigubu Vanos) ir kintamu vožtuvo pakėlimu (BMW vadina Valvetronic). Raudonoji linija išlieka ties 7000 aps./min., kiaurymė ir eiga yra 82 mm × 94,6 mm.
B58 taip pat turi variklyje sumontuotą šilumos inkapsuliavimo sistemą, kuri sumažina variklio susidėvėjimą ir išmetamųjų teršalų kiekį paleidžiant.
Siekiant užtikrinti patvarumą ir ilgaamžiškumą, besisukantis mazgas turi kaltinį plieninį alkūninį veleną ir kaltinius švaistiklius.
Kaip BMW naujosios modulinės variklių šeimos dalis, karteris yra visiškai naujo dizaino, identiško B57 dyzelinei versijai, sukonstruotas kaip benzininis ir dyzelinis variklis vienoje bendroje dalyje. Uždarojo denio karteris yra su visiškai nauja konstrukcija, kurią galima atpažinti pagal sudėtingą briaunų masyvą išmetimo ir įsiurbimo pusėje bei papildomą sutvirtintą rėmą alyvos siurblio pusėje.
Variklis buvo peržiūrėtas 2018 m., pavadintas „B58TU“, su reikšmingais pakeitimais ir patobulinimais. Degalų sistema buvo atnaujinta padidinus slėgį 75 % su atnaujintu aukšto slėgio kuro siurbliu ir purkštukais, nauju kietųjų dalelių filtru katalizatoriuje, nauja vienos dalies paskirstymo grandine, palyginti su ankstesne dviejų dalių, ir naujomis atskiromis aušinimo grandinėmis. Siekiant sutaupyti svorio, buvo optimizuotas karterio sienelės storis ir kaltinis alkūninis velenas, o išmetimo kolektorius buvo integruotas į cilindro galvutės korpusą.
B58 modeliai
B58B30M0: 240 kW (322 AG) versija
2015–2019 F30/F31/F34 340i
2016–2019 F32/F33/F36 440i
2016–2019 G11/G12 740i/Li
B58B30M0: 250 kW (335 AG) versija
2016–2019 F20/F21 M140i
2016–2021 m. F22 / F23 M240i[20]
2017–2019 G30 / G31 540i[21]
2017–2019 G32 640i
B58B30M0: 265 kW (355 AG) versija
Ši versija buvo naudojama 3 ir 4 serijoms su „M Performance Power and Exhaust Kit”.
2016–2019 F30/F31/F34 340i
2016–2019 F32/F33/F36 440i
2017–2019 G01 X3 M40i
2018–2019 G02 X4 M40i
B58B30M1: 250 kW (335 AG)
2018 m. – ………… G05 X5 xDrive40i / sDrive40i
2018 m. – ………… G07 X7 xDrive40i
2018 m. – ………… G29 Z4 M40i (šalyse, kurioms taikomi ES išmetamųjų teršalų standartai)
2020 m. – ………… G30 / G31 540i
2020 m. – ………… G32 640i
2020 m. – ………… G06 X6 xDrive40i
2020 m. – ………… G11 / G12 740i
2019 m. – ………… G14/G15/G16 840i
2019 m. – ………… Morgan Plus Six
2022 m. – ………… Ineos Grenadier
B58B30C: 250 kW (335 AG)
2020 Toyota Supra
B58B30O1: 285 kW (382 AG)
2018 m.–………… G29 Z4 M40i (šalyse, kurioms netaikomi ES išmetamųjų teršalų standartai)
2019 m. –………… G20 M340i
2019 m.–………… G21 M340i
2020 m.–………… G01 X3 M40i
2019 m.–………… G02 X4 M40i
2020 m.–………… G22 M440i
2021 m. – ……….. Toyota Supra (šalyse, kurioms netaikomi ES išmetamųjų teršalų standartai)
2021 m. – ………… G42 M240i
2021 m. – …………Boldmen CR4
B58B30M2: 280 kW (380 AG)
2022 m. – ………… G07 X7 xDrive40i
2023 m. – ………… G70 740i
2023 m. – ………… G05 X5 xDrive50e
S58 modeliai
S58 variklis yra didelio našumo B58 variklio versija. Jis buvo pristatytas F97 X3 M ir F98 X4 M, o tai pirmą kartą buvo atskiras M modelis, skirtas X3 ir X4.
S58 turi du mono-scroll turbokompresorius, suspaudimo laipsnį 9,3:1, raudoną liniją esant 7 200 aps./min. su kiauryme ir 84 mm × 90 mm eigą. Jame taip pat yra kaltinis chromo molibdeno termiškai apdorotas plieninis alkūninis velenas, taip pat kaltiniai plieniniai švaistikliai ir stūmokliai. Stūmokliai yra patobulinti Mahle ir turi patentuotą antifrikcinę dangą.
Kaip ir B58, S58 taip pat turi tiesioginį degalų įpurškimą, kintamą vožtuvo laiką (BMW vadina dvigubu Vanos) ir kintamu vožtuvo pakėlimu (BMW vadina Valvetronic).
Priešingai nei B58, S58 turi šiek tiek mažesnį poslinkį, padidintą skylę, sumažintą eigą ir didesnius vožtuvus. Suspaudimas sumažinamas iki 9,3:1 nuo 11,0:1. S58 teikia pirmenybę aukščiausios klasės modeliams galios ir turi didesnę redline liniją – 7200 aps./min.
S58B30T0: 338 kW (453 AG)
2023–………… G87 M2
S58B30T0: 344 kW (461 AG)
2019-2022 G20 Alpina B3
S58B30T0: 353 kW (473 AG)
2019 m.–………… F97 X3 M
2019 m.–………… F98 X4 M
2021 m.–………… G80 M3[31]
2021 m.–………… G82 M4
S58B30T0: 364 kW (488 AG)
2023 m. ………… G20 Alpina B3
S58B30T0: 375 kW (503 AG)
2019 m. – ………… F97 X3 M competition
2019 m. – ………… F98 X4 M competition
2021 m. – ………… G80 M3 competition
2021 m. – ………… G82 M4 competition
B58 techninis naujinys (B58TU)
Viena svarbi tema, susijusi su B58 varikliu, yra techninis atnaujinimas 2018 m. Šie varikliai identifikuojami variklio kodu, kuris baigiasi „1“ ir apima B58B30M1 ir B58B30O1. Trumpai tariant, atnaujintas variklis gali būti vadinamas B58TU arba B58TU1. Keletas pastebimų B58TU pakeitimų yra šie: aukštesnio slėgio kuro sistema; pertvarkyta paskirstymo grandinė; atnaujinta cilindro galvutė (integruotas kolektorius); padalytas aušinimas; kietųjų dalelių filtrai. Kai kurie iš šių pakeitimų padeda pagerinti našumą, o kiti yra skirti nedideliam patikimumui ir išmetamųjų teršalų patobulinimams. Vienas iš pagrindinių našumo patobulinimų yra nauja 350 barų degalų sistema (palyginti su 200 barų senesnio B58). Ši aukštesnio slėgio degalų sistema leidžia naudoti aukštesnius E85 mišinius ir sustiprinti didesnę galią, kol reikia imtis degalų tiekimo modifikacijų.
BMW B58 vs N55
B58 yra N55 variklio įpėdinis. Abu varikliai turi tą pačią 3,0 l eilėje-6 cilindrų turbo konstrukciją. Jie taip pat yra panašiuose modeliuose, nepaisant BMW pakartotinio ženklinimo (išleidus B serijos variklius, 40i ženklelis iš esmės pakeitė 35i). Bet kokiu atveju, dauguma B58 ir N55 panašumų baigiasi tuo. BMW pasuko kita kryptimi, turėdamas daugybę dizaino aspektų.
Keletas pastebimų skirtumų yra tarpinis aušintuvas oras-vanduo, uždaras viršutinis blokas, kaltinis plieninis alkūninis velenas ir 5000 PSI HPFP. Vėlgi, tai tik keli daugelio N55 ir B58 skirtumų pavyzdžiai. Tuos kelis pakeitimus pasirinkome norėdami pabrėžti vieną pagrindinį dalyką – BMW B58 yra stipresnis ir geresnis variklis. BMW N55 varikliai paprastai gali pasiekti apie 400–425 Wh. Atnaujinkite N55 turbo variklį (kartu su kitais palaikomaisiais modifikacijomis) ir variklis gali gana lengvai pasiekti 500–600 Whp. Tuo tarpu B58 gali išvystyti 450–500 Whp su turbina ir 700–900+whp su patobulinta turbina. Kai kurie N55 gali pasiekti ir 750 WHp. Tačiau N55 nesukuria tokios galios taip lengvai kaip B58. Galiausiai N55 ir B58 yra puikūs varikliai, tačiau B58 tikrai yra geresnis nei N55. Jis siūlo geresnes gamyklines charakteristikas ir bendrą potencialą, tačiau B58 taip pat yra patikimesnis variklis. Kol kas palyginkime B58 su kitu BMW varikliu, kuris gali būti grėsmingesnis priešininkas.
N54 vs B58
„Legendinis“ BMW N54 variklis. N54 atsirado 2007 m., beveik dešimt metų anksčiau nei B58. Jis turi tą patį 3,0 l 6 cilindrų eilėje dizainą, bet žengia dar žingsnį su dviem turbokompresoriais. Kaip ir B58, N54 turi tvirtą kaltinį alkūninį veleną. Tačiau viršutinis blokas yra N54 trūkumas. Tai nesutrukdė N54 pagaminti 450–500+whp ir 550+wtq su turbinomis. Atnaujintos dvigubos turbinos gali padidinti 600–700 Whp, o vienos turbinos konversijos viršija 1 000 Whp ribą. Laikas parodys, ar B58 taip pat išsilaikys ilgalaikėje perspektyvoje. N54 yra puikaus našumo variklis, ypač savo laikui. Tačiau laikas ir technologijos pasivijo ir atrodo, kad B58 yra čia pat su N54. Išskyrus atvejį, kai BMW su B58 atliko daug geresnį bendrą dizainą ir patikimumą. Nors N54 yra puikus variklis, jis turėjo daug problemų dėl patikimumo ir variklio problemų. BMW žengė žingsnį atgal nuo našumo su N55, kad padidintų patikimumą. Tada jie viską sujungė su BMW B58.
Ar BMW B58 yra patikimas variklis?
B58 yra patikimas variklis ne tik pagal BMW standartus, bet ir pagal tarptautinius standartus. Jis turi labai gerus rezultatus ir yra naudojamas daugelyje skirtingų programų. B58 variklis pirmą kartą buvo pristatytas 2015 m. ir vis dar gaminamas iki šiol. Jis naudojamas įvairiuose BMW modeliuose.
Variklis užsitarnavo patikimumo ir patvarumo reputaciją. Tiesą sakant, jis naudojamas Toyota Supra, o tai įrodo, kad šis variklis yra patikimas ir kokybiškai pagamintas.
B58 problemos
Nepaisant įspūdingo B58 našumo, yra keletas bendrų problemų, apie kurias paminėta auksčiau. Štai penkios dažniausiai pasitaikančios B58 problemos:
- Alyvos nutekėjimas. Viena dažniausių B58 variklio problemų yra alyvos nutekėjimas. Šie nutekėjimai gali atsirasti iš įvairių vietų, įskaitant alyvos filtro korpusą, alyvos aušintuvą ir cilindro galvutės tarpinę. Jei pastebėjote alyvos nuotėkį, svarbu jį kuo greičiau pašalinti, kad nesugadintumėte variklio.
- Aušinimo skysčio nutekėjimas. Aušinimo skysčio nuotėkis yra žinoma B58 variklio problema. Šie nutekėjimai gali atsirasti iš vandens siurblio, termostato korpuso arba cilindrų galvutės tarpinės. Jei pastebėjote aušinimo skysčio nuotėkį, svarbu jį kuo greičiau sutvarkyti, kad nesugadintumėte variklio.
- VANOS solenoidas. VANOS sistema yra atsakinga už įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų laiko keitimą. Tai leidžia varikliui veikti efektyviau esant įvairiems sūkių dažniams. VANOS solenoidas yra dažnas B58 variklio gedimo taškas. Jei jūsų variklis skleidžia keistus garsus arba veikia nelygiai, tai gali būti dėl sugedusio VANOS solenoido.
- Vožtuvo dangtelio tarpinė. Kita dažna B58 variklio problema – nesandari vožtuvo dangtelio tarpinė. Ši tarpinė užsandarina sritį tarp cilindrų galvutės ir vožtuvo dangčio. Jei jis sugenda, iš variklio gali ištekėti alyva.
- 5. Alyvos filtro dezintegracija. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, B58 variklis gali turėti problemų dėl alyvos filtro irimo. Taip gali nutikti, jei alyvos filtras nėra kokybiškas arba jis keičiamas nepakankamai dažnai. Jei jūsų alyvos filtras suyra, iš variklio gali ištekėti alyva.
Tai tik keletas dažniausiai pasitaikančių problemų. Jei pastebėjote bet kurią iš šių problemų, svarbu jas kuo greičiau pašalinti, kad nesugadintumėte variklio. Nepaisant to, B58 skaitosi kaip puikus variklis.