Gamybos metai: 2010–2017 m.
2010 m. pasirodė sėkmingiausia BMW 5 serijos karta: F10 ir F11 modelių parduota daugiau nei du milijonai. Ši novatoriška era iš naujo apibrėžė vadovų (angl. Executive) automobilių segmentą, pasižymėdama sportišku dizainu, BMW būdingu vairavimo malonumu ir novatoriškomis technologijomis.
Kartu BMW pristatė 5 serijos BMW Gran Turismo (BMW F07), kuriame susiliejo sedano ir Sports Activity Vehicle (SAV) savybės. Jis siūlė eleganciją, komfortą ir dinamišką vairavimą, pasižymėjo unikaliu dizainu, naujoviškomis funkcijomis, tokiomis kaip Dynamic Driving Control, ir 8 greičių automatine pavarų dėže. Erdviame interjere buvo įdiegta BMW iDrive sistema.
F07 Gran Turismo taip pat pristatė fastback kėbulo stilių. Pažymėtina, kad ši karta turėjo keletą naujienų: hibridinę sistemą, turbininį V8 variklį ir pažangias transmisijos parinktis.
2017 m. vasario mėn. 5 serijos modelis G30 pakeitė F10, pažymėdamas šeštosios kartos pabaigą.
Kuo skiriasi BMW F10, BMW F11, BMW F07 ir BMW F18 modeliai?
BMW F10 yra standartinis 5 serijos sedano modelis. Tai tipinis keturių durų sedano variantas su įvairiomis variklių parinktimis ir komplektacijomis.
BMW F11 yra 5 serijos Touring arba universalai. Jis turi tą pačią platformą ir daugelį savybių kaip ir F10, tačiau siūlo erdvesnę galinę bagažinę ir yra praktiškesnis.
BMW F07 apjungia 5 serijos Gran Turismo (GT) modelius. GT yra unikalesnis kėbulo tipas, jungiantis sedano ir krosoverio elementus, siūlantis aukštesnę vairuotojo padėtį, didesnę vidaus erdvę ir išskirtinį galinio liuko dizainą.
BMW F18 – tai ilgosios ratų bazės (LWB arba Li) 5 serijos modelių versija, dažnai parduodama rinkose, kuriose pirmenybė teikiama didesnei erdvei galiniams keleiviams. Buvo pardavinėjamas Kinijoje, Meksikoje, Turkijoje ir Vidurio Rytuose.
BMW LCI – Life Cycle Impulse – tai tik išgalvotas būdas pasakyti, kad modelis yra įpusėjęs savo gyvavimo ciklą, todėl jam suteikiamas Impulse arba atnaujinimai. Jie gali būti smulkūs, pavyzdžiui, nauji galiniai žibintai, arba svarbūs, pavyzdžiui, nauji buferiai, priekiniai žibintai ir papildomos technologijos.
Bazinės modifikacijos:
BMW 520i
Metai | 2011–2016 |
Variklis | 2.0 l; Turbo; 4 cilindrų |
Galia | 135 kW, esant 5,200 / 6,250 rpm |
BMW 520i, priklausantis 5 serijos šeštajai kartai, giriamas už erdvę galinių keleivių kojoms ir yra penkiomis žvaigždutėmis įvertintas už salono tylumą. Tam tikrose rinkose, pavyzdžiui, Graikijoje ir Turkijoje, šiame modelyje yra įmontuota 1,6 l BMW N20 keturių cilindrų variklio versija.
Pagal naudotojų atsiliepimus BMW 520i degalų sąnaudos siekia 8,8 l/100 km. Išvystydamas 135 kW galią esant 5200-6250 aps/min, 520i buvo antrasis 5 serijos modelis su keturių cilindrų benzininiu varikliu su turbokompresoriumi.
BMW 523i
Metai | 2010–2011 |
Variklis | 2.5 l; natūralaus įsiurbimo; 6 cilindrai |
Galia | 150 kW, esant 6,400 rpm / 6,100 rpm |
BMW 523i, priklausantis BMW 5 serijai, garsėja ilgaamžiškumu – tinkamai prižiūrimas šio modelio automobilis gali nuvažiuoti nuo 270 000 iki 450 000 km. BMW 523 pasižymi natūraliai įsiurbiamo 2,5 l darbinio tūrio šešių cilindrų varikliu, pranokstančiu savo analogus su turbokompresoriumi. BMW 523i išvysto maksimalų 234 km/val. greitį ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,5 sekundės.
BMW 528i
Metai | 2010–2016 |
Variklis | 3.0 l; natūralaus įsiurbimo; 6 cilindrai / 2.0 l; turbokompresorinis; 4 cilindrai |
Galia | 190 kW, esant 6,600 rpm / 179 kW, esant 6,600 rpm / 180 kW, esant 5,000–6,500 rpm |
BMW 528i yra nepaprastas našumo ir prabangos derinys. Į Europos rinkai skirtą modelį buvo montuojamas natūralaus įsiurbimo 6 cilindrų variklis.
Vėlesnės versijos buvo varomos 2,0 l keturių cilindrų variklio su turbokompresoriumi, jis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,6 sekundės. Pažymėtina, kad tinkamai prižiūrimas variklis gali tarnauti įspūdingą 220 000–370 000 kilometrų.
BMW 528i, kuriame sumontuotas M Sport paketas, pasižymi puikiomis valdymo savybėmis. 19 colių ratlankiai su run-flat padangomis pagerina reakciją, nors šiek tiek pablogėja važiavimo kokybė nelygiu keliu.
BMW 530i
Metai | 2011–2013 |
Variklis | 3.0 l; natūralaus įsiurbimo; 6 cilindrai |
Galia | 200 kW, esant 6,100 rpm |
Šeštos kartos BMW 530i yra didesnės galios modelis su 3,0 litro darbinio tūrio šešių cilindrų varikliu, kuris automobiliui leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 6,5 sekundės.
Viduje BMW 530i siūlo beveik nepriekaištingą važiavimo patirtį – puikiai išdėstyti valdymo elementai, itin patogios sėdynės ir puiki vairavimo padėtis. Pakaba subalansuota taip, kad būtų minkšta, važiuoklė – tvirta, o vairo mechanizmas – itin tikslus.
BMW 530i išsiskiria ne tik našumu ir komfortu, bet ir ilgaamžiškumu. Tinkamai prižiūrint, įskaitant kokybišką alyvą ir degalus, bei reguliariai tikrinant variklį, jis gali nuvažiuoti nuo 220 000 iki 370 000 kilometrų.
BMW 535i
Metai | 2009–2017 |
Variklis | 3,0 l; turbokompresorinis; 6 cilindrai |
Galia | 225 kW, esant 5,800 rpm |
BMW 535i yra išskirtinis sportinių automobilių klasės atstovas, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjantis per įspūdingą 6,0 sekundės laiką. Jis išsiskiria dinamišku, tačiau rafinuotu važiavimu, puikiu valdymu ir tiksliais posūkiais.
Reguliuojama pakaba užtikrina sklandų ir tvirtą važiavimą, todėl šis automobilis yra ir prabangus, ir smagus vairuoti. 1700 kg sveriantis BMW 535i be vargo suderina našumą ir prestižą, todėl savo laiku pelnė vieno geriausių sportinių modelių vietą savo klasėje.
Be to, 2011 m. BMW 535i versijos, varomos galiniais ratais, apvirtimo rizika yra 9,3 %, o bendras saugos įvertinimas – 5 iš 5 žvaigždučių.
Didelio našumo:
BMW 550i
Metai | 2009–2017 |
Variklis | 4.4 l; V8 variklis |
Galia | 300 / 331 kW, esant 5,500-6,400 rpm |
BMW 550i yra galingiausias šeštosios kartos. Tai yra stulbinantis modelis, kuriame sklandžiai dera grožis ir galia. Nepaisant to, kad į jį įsiliejo 7 serijos elementai, jis išlaiko savo tapatybę.
Be to, 2014 m. pirminis V8 variklis buvo pakeistas į N63B44O2, tai padėjo padidinti modelio galią iki 331 kW. Iki 100 km/val. BMW 550i įsibėgėjantis vos per 5 sekundes ir išvysto didžiausią 250 km/val. greitį.
Dėl savo galimybių BMW 550i pažada jaudinančią vairavimo patirtį. Nors jo vairui gali trūkti šiek tiek tikslumo, o važiuoklė linksta į komfortą, jis yra žavus BMW įsipareigojimo siekti elegancijos ir našumo įrodymas.
BMW M5 (F10)
Metai | 2012–2016 |
Variklis | 4.4 l; V8 variklis |
Galia | 412 kW, esant 6,000-7,000 rpm |
BMW M5 F10 yra patobulintas pirmtako E60 modelis, išlaikęs geriausią klasėje dinamiką ir stebinantį veržlumą. Šis galiniais ratais varomas super sedanas siūlo nepakartojamą vairavimo patirtį, o jo 4,4 l V8 yra galingiausias kada nors BMW M5 automobiliams skirtas variklis.
Nuo 0 iki 100 km/val. šis BMW M5 F10 modelis įsibėgėja vos per 4,4 sekundės, tapdamas didelio našumo inžinerijos viršūnės pavyzdžiu.
Dyzeliniai modeliai:
BMW 518d
Metai | 2013–2016 |
Variklis | 2.0 l; turbo; 4 cilindrai |
Galia | 105 kW / 110 kW, esant 4,000 rpm |
BMW 518d yra užtikrintai kompetentingas automobilis, ypač išbandytoje aukštos klasės Luxury komplektacijoje. Jame sumontuotas naujas pradinio lygio 5 serijos BMW dyzelinis variklis užtikrina darnų našumo ir prabangos derinį.
Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėdamas per 9,9 sekundės, šeštosios klasės BMW 518d siūlo rafinuotą vairavimo patirtį, todėl yra idealus pasirinkimas ieškantiems efektyvumo ir komforto kompaktiškame korpuse.
BMW 520d
Metai | 2013–2016 |
Variklis | 2.0 l; 4 cilindrų dyzelinis variklis su turbokompresoriumi |
Galia | 135 kW, esant 4,000 rpm/ 140 kW, esant 4,000 rpm |
BMW 520d išsiskiria kaip stebėtinai stiprius modelis, kuriame derinama didelė traukos galia ir įspūdingas degalų taupymas. Tam, kad įveiktų 100 km, šiam modeliui reikia vos 4.8 l degalų.
Nors jo reputacija ir nėra puiki, jis išsiskiria komfortu, erdvumu ir gali pasigirti išskirtinai puikiu varikliu. Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėdamas per 8,1 sekundės, BMW 520d siūlo dinamišką vairavimo patirtį. Be to, BMW šį modelį siulo 525d Aut ir 520d EfficientDynamics versijomis.
BMW 525d
Metai | 2010–2016 |
Variklis | 3.0 l; turbo 6 cilindrai / 2.0 l; 4 turbo; 4 cilindrai |
Galia | 150 kW, esant 4,000 rpm / 160 kW, esant 4,400 rpm |
BMW 525d yra ekonomiškas modelis, pasižymintis tiksliu ir maloniu vairavimu. Dėl išskirtinio komforto ir surinkimo kokybės jis išsiskiria kaip visapusiškas pasirinkimas. Modelis gali pasigirti plačia variklių gama, atitinkančia įvairius pageidavimus.
Pažymėtina, kad 2012 m. BMW 525d išvysto maksimalų 243 km/h greitį ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sekundes. Taip pat, yra ir BMW 525d Aut, 525d xDrive bei 525d xDrive versijos.
BMW 530d
Metai | 2009–2017 |
Variklis | 3.0 l; vieno turbokompresoriaus; 6 cilindrai |
Galia | 180 kW / 190 kW, esant 4,000 rpm |
BMW 530d pasižymi puikiu varikliu, kuris užtikrina greitą darbą važiuojant. Šis modelis puikiai subalansuoja sklandų ir energingą važiavimą posūkiuose dideliu greičiu, užtikrindamas geriausią važiavimą savo segmente. Dėl nežymaus turbininio uždelsimo ir sklandžiai veikiančios pavarų dėžės BMW 530d yra stebėtinai klusnus kasdien važinėjant mieste.
2012 metų versijos automobilio sąnaudos yra 5.7 l/100 km, o maksimalus greitis – 250 km/h. Šį modelį taip pat galima rinktis iš kelių versijų: BMW 530d Aut, 530d xDrive bei 530d xDrive Aut versijos.
BMW 535d
Metai | 2010–2017 |
Variklis | 3.0 l; su dviem turbinomis; 6 cilindrai |
Galia | 220 kW / 230 kW, esant 4,400 rpm |
Šiaurės Amerikos rinkai skirtuose BMW 535d modeliuose buvo naudojamas 190 kW variklis iš Europoje gaminamų 530d modelių. BMW 535d modelis išsiskiria nepaprastu dviejų turbinų varikliu, kuris pasižymi ir svaiginančiu greičiu, ir geromis degalų sąnaudomis – 5.4 l/100 km. Suporuotas su sklandžia automatine dėže, jis užtikrina puikią vairavimo patirtį.
Papildomai pasirenkami adaptyvūs amortizatoriai ir keturių ratų vairo mechanizmas, nors ir už papildomą mokestį, pagerina vairavimo dinamiką, todėl BMW 535d tampa išskirtinai aštriu automobiliu savo klasėje. Nuo 0 iki 100 km/val. 2012 m. variantas įsibėgėja vos per 5,4 sekundės ir yra puikus galios ir efektyvumo derinys, nustatantis naujus prabangių automobilių standartus.
BMW M550d xDrive
Metai | 2012–2016 |
Variklis | 3.0 l; su trimis turbinomis; 6 cilindrai |
Galia | 280 kW, esant 4000-4400 rpm |
F10 BMW M550d yra nuostabus autobahn kreiseris, kuriame suderinta itin didelė galia ir ekonomiškumas – 5,8 l/100 km. Paprastas ir greitas – tai galingiausias kada nors BMW pagamintas dyzelinis automobilis, kuris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundės.
Iki 2016 m. gamintas M550d xDrive, priklausantis M Performance, yra aukščiausios klasės dyzeliniu varikliu varomas sedano ir Touring kėbulo modelis.
Automobilis, varomas N57S trigubu turbininiu dyzeliniu varikliu su 6 cilindrais, 280 kW, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundės (Touring – per 4,9 sekundės). Visuose modeliuose įrengta ZF 8HP 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, visi modeliai turi visų varomųjų ratų sistemą (xDrive).
Šiame unikaliame modelyje sklandžiai suderinta galia, efektyvumas ir galimybės įveikti žemynus, taip nustatant naują BMW dyzelinių variklių našumo standartą.
Išskirtiniai BMW 5 serijos BMW F10 / BMW F11 / BMW F07 / BMW F18 modeliai
BMW ActiveHybrid 5 F10
2011–2016 m. gamybos BMW ActiveHybrid 5 siūlo greitą ir sklandų vairavimą. Skirtingai nuo tradicinių hibridinių automobilių, kuriant šį modelį dėmesys buvo sutelktas į eksploatacines savybes, o ne tik į ekonomiškumą ir išmetamųjų teršalų kiekį.
Iki 100 km/val. įsibėgėdamas per 5,9 sekundės, BMW ActiveHybrid 5 F10 yra unikalaus efektyvumo ir vairavimo malonumo derinio pavyzdys.
Į automatinės pavarų dėžės korpusą integruotas sinchroninis elektros variklis ir turbokompresorinis 3,0 litro darbinio tūrio šešių cilindrų variklis užtikrina bendrą 40 kW galią.
Visgi, BMW ActiveHybrid 5 F10 ličio jonų baterija, kurios talpa 1,35 kWh, sumažina bagažo talpą iki 375 litrų. Pagal JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) vertinimą jo kombinuotoji degalų ekonomija yra 9,0 l/100 km.
Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriuje galima sukaupti pakankamai energijos, kad visiškai elektra varomas automobilis nuvažiuotų iki maždaug 4 km.
530Le (tik Kinijoje):
F18 530Le, sukurtas tik Kinijos rinkai, yra hibridinė F18 ilgosios bazės sedano versija. Pristatytas 2014 m. Guangdžou automobilių parodoje, jis sujungia BMW 160 kW N20 variklį su 70 kW elektros varikliu.
Važiuojant vien elektros režimu F18 530Le išvysto maksimalų 120 km/h greitį, o jo nuvažiuojamas atstumas siekia 58 km. Bendros degalų sąnaudos yra įspūdingos – 2,1 l/100 km.
BMW M5 30 Anniversary F10
2019 m. išleistas jubiliejinis modelis BMW 30 Jahre M5 yra galingiausias serijinės gamybos automobilis, kada nors pagamintas BMW M GmbH, taip pat galingiausias automobilis per visą markės modelių istoriją.
Specialiame modelyje, pasižyminčiame 442 kW galia, įmontuotas 4.4 V8 variklis, leidžiantis nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėti vos per 3,9 sekundės.
Norint apčiuopiamai pagerinti valdymo savybes, specialiame modelyje įdiegtas Competition paketas, kurį sudaro modifikuoti pakabos nustatymai su griežtesne spyruoklių ir amortizatorių sąranka ir dešimčia milimetrų pažeminta pakaba.
BMW Alpina F10 (2011-2016 m.)
2011 m. Alpina pristatė savo F10 5 serijos BMW, pagrįstą B5 ir D5 modeliais. F10 B5, kurį buvo galima įsigyti kaip sedaną arba universalų, buvo varomas 4,4 l V8 variklio su dviem turbokompresoriais.
D5 yra dyzelinė versija su 3,0 l eiliniu šešių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Gaminami iki 2016 m. F10 B5 ir D5 buvo pakeisti G30 Alpina B5.